Увага! Документи що не містять контактних телефонів, адреси, підпису, або з незаповненими полями до розгляду не приймаються і не реєструються!
З метою об’єктивного встановлення обставин пригоди, АТ «УОСК» пропонує надіслати на електронну пошту uoskoffice@gmail.com фотографії з місця події (пошкодженого майна), в темі листа просимо вказати номер Договору страхування.
Довідки за телефоном: (044) 453-17-16
Пам’ятка Страхувальнику
При настанні події з застрахованим майном або у разі нанесення шкоди майну, життю та здоров'ю третіх осіб необхідно:
1. Негайно, але не пізніше 2-х днів (без врахування вихідних та святкових днів) заявити про це у відповідні державні органи (органи внутрішніх справ, державну пожежну охорону, органи державної аварійної служби, органи водопостачальних мереж, органи житлово-комунального господарства тощо) за телефонами 101, 102, 103, 104.
2. Негайно, але не пізніше 2-х днів (без врахування вихідних та святкових днів з моменту настання страхового випадку), повідомити Страховика за телефоном (044)453-17-16 про факт настання страхового випадку та характер збитків.
3. До прибуття представників компетентних органів не змінювати картину події, за винятком дій з рятування людей, майна або запобігання надзвичайним ситуаціям.
4. Чітко дотримуватися рекомендацій, наданих представником Страховика.
5. Сфотографувати місце події та пошкоджене майно.
6. Не позбавлятись пошкодженого майна без погодження із представником страхової компанії.
7. Не відновлювати пошкоджене майно без погодження із представником страхової компанії.
8. Надати заяву про настання події, що має ознаки страхового випадку. Бланк заяви розміщено на сайті АТ «УОСК» www.uosk.ua у розділі «Страхова подія».
До заяви про настання події додаються наступні документи:
Конкретний перелік документів, на підставі яких здійснюється виплата страхового відшкодування, визначається Страховиком при з’ясуванні причин та обставин страхового випадку.